Ларіна, Ярослава СтепанівнаКушнерчук, Анна АнатоліївнаKushnerchuk, Anna2024-12-302024-12-302024Кушнерчук А. А. Соціально-відповідальний маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовах : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Кушнерчук Анна Анатоліївна ; наук. керівник Ларіна Я. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 82 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47607У роботі охарактеризовано теоретичні засади соціально-відповідального маркетингу та досліджено особливості його використання роздрібними торговельними підприємствами; проаналізовано організаційно-економічну характеристику та маркетингову діяльність ТОВ «КОНВЕРС ЛІНКС»; оцінено соціально-відповідальну складову маркетингової діяльності ТОВ «КОНВЕРС ЛІНКС» та сформовано рекомендації щодо її удосконалення. The paper describes the theoretical principles of socially responsible marketing and investigates the peculiarities of its use by retail trade enterprises; the organizational and economic characteristics and marketing activities of «CONVERSE LINKS» LLC were analyzed; the socially responsible component of the marketing activity of «CONVERSE LINKS» LLC was evaluated and recommendations were made for its improvement.uk-UAсоціально-відповідальний маркетингкорпоративна соціальна відповідальністьсоціально-етичний маркетингроздрібна торгівляетикасталий розвитокsocially responsible marketingcorporate social responsibilitysocially ethical marketingretailethicssustainable developmentСоціально-відповідальний маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовахSocially responsible marketing and features of its application in modern conditionsOther