Бобрицька, Наталія ДмитрівнаBobritska, Nataliya2015-06-122015-06-122013-03-13Бобрицька Н. Д. Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства / Н. Д. Бобрицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 144–153.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7842У статті розглянуто визначення понять «туристичний продукт» і «туристична послуга», запропоновано алгоритм формування адаптивної маркетингової стратегії та наведено особливості її використання для підприємств туристичної галузі.The article considered definition of «tourism product» and «travel services», an algorithm for adaptive formation of marketing strategy and the features of its use for the tourism industry.ukмаркетингкомплекс маркетингумаркетингова стратегіяринокпідприємствоуправліннятуристична послугатуристичний продуктmarketingmarketing mixmarketing strategymarketenterprise managementtourismtourism productФормування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємстваFormation of adaptive marketing strategies of development of tourist enterprisesArticle338.4:658