Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаObolenska, T.Гжесюк, Аліна ОлександрівнаHzhesiuk, AlinaГжесюк, Алина Александровна2014-11-282014-11-282010Оболенська Т. Є. Глобальні позиції економічних університетів / Т. Є. Оболенська, А. О. Гжесюк // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2010. – № 3. – C. 25–31.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5395Міжнародний маркетинг освітніх послуг.Аналізуються позиції провідних економічних університетів в умовах посилення глобальної конкуренції та переходу їх до моделі організаційного контролю та стратегічного вибору. Проаналізовано рейтинги економічних університетів та виявлено особливості компонентного складу рівня їх конкурентоздатності за версією FT.ukструктурний аналізі глобальних позицій економічних університетіврейтинговий інструментарій оцінки рівня конкурентоздатностіГлобальні позиції економічних університетівArticle3395+34