Чужиков, Андрій ВікторовичChuzhykov, Andrii VictorovychЧужиков, Андрей Викторович2021-09-302021-09-302020Чужиков А. В. Стратегічні пріоритети виведення українських медійних продуктів на міжнародні ринки / Чужиков А. В. // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Економіка : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника ; [редкол.: М. Д. Романюк (голова) та ін.]. – Івано-Франковськ : Плай, 2020. – Вип. 15. – С. 17–25.1812-3090https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36526У статті досліджено характер та особливості виведення вітчизняних медійних продуктів на міжнародні ринки. З'ясовано особливості їхнього виробництва та адаптації до міжнародного середовища, насамперед європейського. Розроблено графічну експортну модель вироблених в Україні продуктів та обrрунтована потреба в малому і великому колах розвитку креативних процесів відтворення з метою постачання на світові ринки. Запропоновано авторську таксонамічну модель створення доданої вартості медійного підприємництва, котра з одного боку передбачає певні елементи регулювання ринку національними інституціями, проте з другого - передбачає створення сучасних моделей виробництва у вигляді спеціалізованих платформ, кластерів, інноваційних систем, сукупність яких може забезпечити перехід України від споживацької системи медійних трендів до експортоорієнтованого виробництва. Доведена нагальна потреба в посиленні колаборації між вітчизняними і зарубіжними продуцентами медійних продуктів в плані взаємного посилення експортних позицій.ukмедійний продуктЄСмедійні ринкитаксонамічна модельрегулювання ринкумедійна платформамедійний кластерстратегія розвитку УкраїниСтратегічні пріоритети виведення українських медійних продуктів на міжнародні ринкиStrategic priorities of broadcasting Ukrainian media products on international marketsArticle004. 773. 7:004.056:351.86 - 049.5