Гребешкова, Олена Миколаївна2015-05-072015-05-072014Гребешкова О. М. Емпірична характеристика реляційного простору українського бізнесу / О. М. Гребешкова // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 209-213.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6729Запропоновано визначення реляційного простору підприємства. Наведено характеристики реляційного простору українського бізнесу на основі результатів опитування вітчизняних підприємств різних бізнес-профілів.The article considers the definition of a relational space of the company. The article presents the characteristics of the relational space of the Ukrainian business on the basis of the results of a survey of domestic enterprises in different business profiles.ukресурсний підхідреляційна концепціяпартнерські відносинистейкхолдериresource-based viewrelational conceptpartnershipsstakeholdersЕмпірична характеристика реляційного простору українського бізнесуArticle65.01+658.3