Ліхоносова, Г. С.2012-03-232012-03-232010Ліхоносова Г. С. Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства / Г. С. Ліхоносова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 78–86.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1356У статті розглянуто сучасний стан відносин підприємств з партнерами та клієнтами, визначено основні проблеми, які стоять на заваді розробки програм лояльності клієнтів, надано пропозицій щодо впровадження відповідних систем спілкування з клієнтами, виходу підприємства на шлях самоорганізації.The article reviewed the current state of relations between enterprises with partners and customers, the basic problems that hinder the development of customer loyalty programs, provided proposals for the implementation of appropriate systems to communicate with customers and close on a path of self-organization.ukлояльність клієнтівсамоорганізація підприємствапроцеси самонастроюваннясистема сприйняття підприємстваповедінка підприємстваloyaltyself-organization of the enterprisethe processes of selftuningthe system of perception of the companythe conduct of the enterpriseВплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємстваArticle658.336:330.5(477)