Шварцер, Олена2021-06-082021-06-082021-03Шварцер О. Інструменти інтернет-комунікацій для стимулювання реклами туристичних онлайн-агентств [Електронний ресурс] / Олена Шварцер // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 56–57. – Назва з титул. екрану.978-966-926-374-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36171Досліджено сучасні інструменти інтернет-комунікацій для стимулювання реклами туристичних онлайн-агентств. Investigated modern tools of Internet communications to stimulate advertising of online travel agencies. Исследованы современные инструменты интернет-коммуникаций для стимулирования рекламы туристических онлайн-агентств.ukІнструменти інтернет-комунікацій для стимулювання реклами туристичних онлайн-агентствInternet communication tools to stimulate advertising of travel online agenciesИнструменты интернет-коммуникаций для стимулирования рекламы туристических онлайн-агентствArticle316.776