Савицька (Кудлай), Віра ГригорівнаKudlai, Vira H.Кудлай, Вера ГригорьевнаКудлай, Віра Григорівна2019-04-182019-04-181999Савицька В. Г. Основні засади маркетингу молочних продуктів / В. Г. Савицька // Вісник Львівського державного аграрного університету: Економіка АПК / М-во агропром. комплексу України, Львів. держ. аграр. ун-т ; редкол.: Г. В. Черевко (відпов. ред.) [та ін.]. – Львів : Львів. держагроуніверситет, 1999. – № 5. – С. 54–60.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27924Досліджуються основні засади маркетингу молочних продуктів, кон'юнктура ринку молочних продуктів та маркетингова діяльність молокопереробних підприємств.ukособливості і характеристика аграрного маркетингукон'юнктура ринку молочних продуктівмаркетингова діяльність молоперобних підприємствОсновні засади маркетингу молочних продуктівArticle339.138:637.1