Петухов, C. В.2014-07-012014-07-012012-05-21Петухов C. В. Реалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг України / C. В. Петухов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 373–382.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4173Розглянуто основні складові страхового маркетингу, проаналізовано особливості і тенденції його функціонування та практичні форми реалізації маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних страхових компаній.The article considers the basic components of insurance marketing, analyzes the characteristics and trends in its functioning and practical forms of implementation of marketing tools in the activities of domestic insurance companies.ukстраховий маркентингстрахова послугакон’юнктура страхового ринкустрахова культураmarkenting insuranceinsuranceinsurance market conjunctureinsurance cultureРеалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг УкраїниArticle316.62:339.37