Кутило, Лукаш2021-03-162021-03-162020Кутило Л. Роль феномена атрофії серед працюючих студентів та її визначальні фактори / Лукаш Кутило // Університетська освіта : міжнар. наук.-практ. журн. / Ін-т вищ. освіти ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [гол. ред. Л. Л. Антонюк]. – Київ, 2020. – № 7. – С. 38–46.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/35570У статті розглянуто соціальну роль феномена атрофії серед працюючих студентів денної форми навчання. Під терміном «атрофія» слід розуміти зникнення обов’язків у особи, які регулюють його/її роль. Що стосується студентів, то це явище може призвести до помітного зниження їхнього зацікавлення в навчальному процесі. Для виявлення джерел атрофії було проведено опитування серед студентів магістратури (N = 306) з факультету економіки та соціології Лодзького університету. Аналіз отриманих даних показує, що на атрофію може впливати ослаблення пізнавальних структур, які відповідають за формування почуття сенсу, почуття приналежності та віри щодо прихильності до цих обов’язків інших. Крім того, здається, що інтенсивність соціального життя студентів також впливає на атрофію.ukатрофіявища освітасоціальні нормисоціальна рольстудентиРоль феномена атрофії серед працюючих студентів та її визначальні факториArticle