Архипова, Тетяна ВасилівнаArhypova, TetyanaАрхипова, Татьяна Васильевна2017-11-062017-11-062012Архипова Т. В. Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 192–201.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22676Досліджено особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги. Розроблено практичні рекомендації щодо використання вітчизняною рекламною агенцією маркетингових інструментів.The Article is investigated particularities of the marketing process in an enterprise specialized on advertising services. It has been developed practical recommendations towards the usage of marketing instruments by national advertising agenesis in their activity.В статье исследованы особенности маркетингового процесса на предприятии оказывающие рекламные услуги. Разработаны практические рекомендации использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных рекламных агенций.ukмаркетинг рекламних послугвнутрішній маркетингдвохсторонній маркетингadvertising sevice marketinglocal marketingdouble side marketingмаркетинг рекламных услугвнутренний маркетингдвухсторонний маркетингОсобливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послугиArticle659