Северин-Мрачковська, Людмила ВасилівнаSeveryn-Mrachkovska, LiudmylaСеверин-Мрачковская, Людмила Васильевна2016-11-142021-01-202016-11-142021-01-202015-04Северин-Мрачковська Л. В. Консьюмеризм як складова економічного буття людини / Л. В. Северин-Мрачковська // Дні науки філософського факультету–2015 : Міжнар. наук. конф., 21–22 квіт. 2015 р. : матеріали доп. і виступів / М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка ; редкол.: А. Є. Конверський (голова) [та ін.]. – Київ : Вид.-поліграф. центр «Київ. ун-т», 2015. – Ч. 6. – С. 91–93.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20131The article examines the moral and ethical dimension of consumerism as a social phenomenon. The article deals with the different approaches to the interpretation of the consumerism concept and to its formation. The work presents a conclusion on the controversial interpretation of consumerism essence as a phenomenon of spiritual and economic life of a modern man.ukсоціально орієнтований маркетингконсьюмеризмспоживанняправа споживачіврекламна діяльністьекономічне буття людинисonsumerismconsumptioneconomic life of the personсоциально ориентированный маркетингконсьюмеризмпотреблениеправа потребителейрекламная деятельностьэкономическое бытие человекаКонсьюмеризм як складова економічного буття людиниArticle