Сабірова, А. Е.2017-09-152017-09-152016-04Сабірова А. Е. Особливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організації / А. Е. Сабірова // Інноваційні напрямки розвитку страхового ринку України : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2016 р., м. Київ ) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Гаманкова (голова) та ін.]. – Київ : КТ «Забєліна-Фільковська Т. С. і компанія Київська нотна фабрика», 2016. – С. 279–281.978-966-2613-00-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22225ukОсобливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організаціїArticle368.03:339.138