Мальченко, В. В.2014-06-242014-06-242013-08-14Мальченко В. В. Маркетинг в управлінні закупівлями на підприємстві / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 140–147.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4024Стаття розкриває концептуальні підходи до маркетингового управління закупівлями на підприємстві. Визначено потенціальні можливості процесу та функції закупівлі не тільки як витратної, а й прибутковоформуючої. Досліджено потенціальні фактори вкладу функції закупівлі в прибуток підприємства.The article reveals the conceptual approaches to marketing management of procurement in the enterprise. Were defined the potential opportunities of process and function of procurement not only as expenditure but also profit generating. Were investigated the potential factors of contributionprocurement function in enterprise profit.Статья раскрывает концептуальне подходы к маркетинговому управлению закупками на предприятии. Определено потенциальные возможности процесса и функции закупок не только как затратной, но и доходноформующей. Исследовано потенциальные факторы вклада функции закупок в доходы предприятия.ukзакупівляконцепції маркетингового управлінняпроцес і функція закупівліфактори впливу процесу і функціїконкурентоспроможністьефективністьprocurementconcepts of marketing managementprocess and function of procurementfactors of influence of process and functioncompetitivenessefficiencyзакупкаконцепции маркетингового управленияпроцесс и функция закупкифакторы влияния процесса и функции конкурентоспособностиэффективностьМаркетинг в управлінні закупівлями на підприємствіArticle339.138:658.71