Олексюк, Олексій ІваночичПавленко, Олександра СергіївнаPavlenko, Oleksandra2024-11-152024-11-152024Павленко О. С. Удосконалення системи управління процесами продажу послуг : бакалавр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Павленко Олександра Сергіївна ; наук. керівник Олексюк О. І. . ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. комерц. діяльності і логістики. – Київ, 2024. – 80 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47067Було розглянуто теоретичні основи системи управління процесами продажу послуг на підприємстві. На основі даних ПАТ «ДХЛ Інтернешнл Україна» було проведено аналіз діяльності та заходи покращення системи управління процесами продажу послуг, а саме впровадження проекту Lean Six Sigma. The theoretical foundations of the system of managing the processes of selling services at the enterprise were considered. On the basis of PJSC «DHL International Ukraine» data, an activity analysis and measures to improve the management system of service sales processes were carried out, namely the implementation of the Lean Six Sigma project.uk-UAудосконаленнясистема управлінняпродаж послуггнучкістьефективністьimprovementmanagement systemsale of servicesflexibilityefficiencyУдосконалення системи управління процесами продажу послугImprovement of the management system of service sales processesOther