Перебийніс, В. І.Perebiynis, V.Сердюк, Т. М.Serduk, T.2012-03-142012-03-142011-08-31Перебийніс В. І. Системний підхід до маркетингу / В. І. Перебийніс, Т. М. Сердюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 584–592.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1276У статті маркетинг розглядається з погляду системного підходу. Визначено функції та основні складові системи маркетингу. Виокремлено елементи маркетингової системи. Наведено цілі, функції та принципи діяльності підсистем маркетингу.In the article marketing is substantiated in terms of a systematic approach. The functions and basic components of marketing are determined. Elements of marketing system are singled. Goals, functions and principles of marketing subsystems are adduced.В статье маркетинг рассматривается с точки зрения системного подхода. Определены функции и основные составляющие системы маркетинга. Выделены элементы маркетинговой системы. Приведены цели, функции и принципы деятельности подсистем маркетинга.ukсистема маркетингупідсистеми маркетингуструктура маркетингової системиmarketing systemsubsystems of marketingstructure of marketing systemсистема маркетингаподсистемы маркетингаструктура маркетинговой системыСистемний підхід до маркетингуArticle339.138 (075)