Міленіна, Л. Г.2018-11-282018-11-282016Міленіна Л. Г. Оцінювання впливу ефекту синергії від рекламної активності конкурентів на маркетингові показники бренда / Міленіна Л. Г. // Економіко-математичне моделювання : зб. матеріалів Першої нац. наук.-метод. конф., 30 верес. – 1 жовт. 2016 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: В. В. Вітлінський (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 230–232.978-966-926-109-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26501ukОцінювання впливу ефекту синергії від рекламної активності конкурентів на маркетингові показники брендаArticle