Лігоненко, Лариса ОлександрівнаLihonenko, LarysaЛигоненко, Лариса Александровна2022-05-162022-05-162015Лігоненко Л. О. Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства / Лігоненко Лариса Олександрівна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 3. – С. 105–117.2218-4511https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37399У статті критично проаналізовані наявні пропозиції щодо оцінювання інноваційності підприємства. Базуючись на авторському трактуванні сутності цього поняття та комплексного інтегрального показника, обґрунтовані принципи формування методичних засад оцінювання. Запропоновані авторська система оцінних показників, що складається з 2 підсистем (передумов та результатів інноваційності) і базується на діючій статистичній звітності, а також інструментарій розрахунку та інтерпретації інтегрального показника – рівень інноваційності. The aim of the article is to analyse critically the existing approaches to enterprise innovativeness evaluation, these approaches additions and organizing in order to justify the research methodology and develop tools for integral indicator evaluation (diagnosis). В статье критически проанализированы имеющиеся предложения по оценке инновационности предприятия. Базируясь на авторской трактовке сущности этого понятия и комплексного интегрального показателя, обоснованы принципы формирования методических основ оценки. Предложена авторская система оценочных показателей, которая состоит из 2 подсистем (предпосылки и результаты инновационности) и базируется на действующей статистической отчетности, а также инструментарий расчета и интерпретации интегрального показателя – уровень инновационности.ukінноваційністьметодичні засади оцінювання інноваційностіпередумови інноваційностіпрояви інноваційностіоцінні показники інноваційностіінтегральний показник інноваційностірівень інноваційностіinnovativenessmethodological approaches of innovativeness evaluationpreconditions of innovativenessresults of innovativenessvaluation indicators of innovativenessintegral evaluationlevel of innovativenessинновационностьметодические основы оценки инновационностипредпосылки инновационностипроявления инновационностиоценочные показатели инновационностиинтегральный показатель инновационностиуровень инновационностиМетодологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємстваMethodology and tools of enterprise innovativeness evaluationМетодология и инструментарий оценки инновационности предприятияArticle330.111:228.2