Богатирьов, А. М.Кузнецова, І. О.Савєнко, І. І.2016-02-182016-02-182001-05Богатирьов А. М. Особливості чинників ціноутворення для хлібоприймальних підприємств / А. М. Богатирьов, І. О. Кузнецова, І. І. Савєнко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 25. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/14308ukОсобливості чинників ціноутворення для хлібоприймальних підприємствArticle