Кудінова, Алевтина ВіталіївнаKudinova, AlevtynaКудинова, Алевтина Витальевна2016-01-052016-01-052014Кудінова А. В. Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання / А. В. Кудінова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 5–12.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12527У статті досліджено проблему впливу на споживчі пріоритети населення релігії як інституту, що тривалий час визначав характер соціально-економічних відносин; визначено основні риси та характеристики основних моделей споживчої поведінки за релігійним фактором.The article examines the problem of influence on consumer priorities of the population of religion as an institution, that defined the character of socio-economic relations for along time; presents the main features and characteristics of the main models of consumer behavior in religious factors.ukмодель споживаннярелігіяуподобанняпотребимотивація споживчої діяльностіmodel of consumptionreligionpreferencesneedsmotivation of consumerРелігійний фактор у процесі формування моделі споживанняThe religious factor in the process of consumption patterns creationArticle330.16