Романенко, Лариса ФедорівнаРоманенко, Лариса ФёдоровнаОрдинський, В. І.2016-09-142016-09-142015Романенко Л. Ф. Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні / Л. Ф. Романенко, В. І. Ординський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 54–60.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19343У статті розглянуто основні методи та інструменти Інтернет-реклами та особливості проведення рекламних компаній в Інтернет, надано рекомендації щодо використання Інтернет-реклами вітчизняними підприємствами для успішного просування продукції у віртуальному середовищі.ukІнтернет-маркетингІнтернет-рекламапросування продукціїтаргетингмедіа виміртрафікІнтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в УкраїніArticle