Бергер, Лариса СтаніславівнаBerher, LarysaБергер, Лариса СтаниславовнаІльїна, Оксана МиколаївнаIlina, OksanaИльина, Оксана НиколаевнаКоломійцева, Аліна ОлегівнаKolomiitseva, AlinaКоломойцева, Алина Олеговна2024-07-032024-07-032024-04-25Бергер Л. С. Значущість рефлексії у створені психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки [Електронний ресурс] / Бергер Л. С., Ільїна О. М., Коломійцева А. О. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (25 квіт. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: М. М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 85–88. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45012У процесі експериментального дослідження ми прийшли до висновку, що до психолого-педагогічних умов, які забезпечують формування культури професійного спілкування викладача економіки слід віднести наступне: 1) впровадження рефлексивного підходу у навчальний процес з формування вказаної культури; 2) формування необхідної бази знань спілкування студентів; 3) активізація навчальних методів навчання. Through the experimental research, we came to the conclusion that the following factors should be included in the psychological and pedagogical conditions that ensure the formation of a culture of professional communication for economics teachers: 1) Implementation of a reflective approach to the educational process of forming the specified culture; 2) Formation of the necessary knowledge base for student communication; 3) Activation of teaching methodsukЗначущість рефлексії у створені психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економікиArticle