Сіренко, С. О.Ратова, З. Т.Кушнір, М. М.2016-04-282016-04-282002-09Сіренко С. О. Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств / С. О. Сіренко, З. Т. Ратова, М. М. Кушнір // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 95–96.966–574–394–5https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17238ukМаркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємствArticle