Кубарева, Ірина ВолодимирівнаМатвій, Роман ІгоровичMatvii, Roman2024-02-212024-02-212023-06-07Матвій Р. І. Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо забезпечення лояльності клієнтів підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Матвій Роман Ігорович ; наук. керівник Кубарева І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2023. – 68 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42774У роботі досліджено сутність лояльності клієнтів та підходи до її забезпечення, персоналізацію обслуговування, програми лояльності, пропозиції, які відповідають потребам клієнта. Робота розглядає побудову ефективного зворотного зв'язку, поліпшення якості послуги, а також створення позитивного досвіду для клієнтів через впровадження CRM-системи . The study examines the essence of customer loyalty and approaches to its provision, personalization of service, loyalty programs, offers that meet the needs of the customer. The work considers building effective feedback, improving the quality of service, as well as creating a positive experience for customers through the implementation of a CRM system.ukлояльність клієнтівбізнес-пропозиціяпрограма лояльностіефективність обслуговуванняCRM-системаcustomer loyaltybusiness proposalloyalty programservice efficiencyCRM-systemОбґрунтування бізнес-пропозиції щодо забезпечення лояльності клієнтів підприємстваJustification of the business proposal to ensure the loyalty of the company's customersOther