Ілляшенко, Інна ОлегівнаIlliashenko, InnaИльяшенко, Инна ОлеговнаВеркуніч, А. Ю.2023-05-302023-05-302023-03Ілляшенко І. О. Віртуальні екскурсії як інтерактивна складова туристичного продукту у післявоєнний час [Електронний ресурс] / Ілляшенко І. О., Веркуніч А. Ю. // Туризм в Україні: виклики та відновлення : зб. матеріалів Міжнар. турист. форуму, 21–22 берез. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 113–116. – Назва з титул. екрану.978-966-926-440-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40262Стрімкий розвиток інноваційно-інформаційних технологій, креативної індустрії, виклики епідемії у сучасному світі надихають на поширення нових видів туризму та відкриття нових меж. Глобальні виклики останніх років спровокували інтерес до використання віртуальних екскурсій. Віртуальні екскурсії як інтерактивні складові туристичного продукту набудуть популярності і в післявоєнний час для України. В роботі досліджено досвід віртуального туризму в світі та, зокрема, віртуальних екскурсій, а також представлено перспективу розвитку в Україні у післявоєнний період.ukвіртуальний туризмвіртуальна екскурсіявіртуальний туріндустрія туризмуінформаційні технологіїВіртуальні екскурсії як інтерактивна складова туристичного продукту у післявоєнний часArticle