Тимчук, Н. П.2016-11-232016-11-232006Тимчук Н. П. Банківський маркетинг. Особливості і проблеми / Н. П. Тимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 632–637.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20262Стаття присвячена аналізу маркетингу в сфері банківських послуг. В цій праці на основі вітчизняних та західних прикладах розглядаються заходи формування і становлення маркетингу в банках, різноманітні методи залучення і утримання клієнтів. Проблеми і особливості банківського маркетингу.ukбанккомерційниймаркетингкорпоративна культураторгова маркафінансово-кредитна установапослугадослідженняклієнтБанківський маркетинг. Особливості і проблемиArticle339.138:336.71