Мазур, Ю. П.Макушок, О. В.2016-09-132016-09-132015Мазур Ю. П. Необхідність маркентингового управління в аграрних підприємствах регіону / Ю. П. Мазур, О. В. Макушок // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 252–262.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19305Для успішного функціцонування аграрних підприємств в умовах зони вільної торгівлі головним завданням є підвищення конкурентоспроможності виробленої продукції. Одним із важелів для цього є постійно діюча система освіти, яка включає в себе вивчення виробничих, маркетинових та інших технологій.The successful operation of agricultural enterprises in the free trade zone bare-vnym objective is to improve the competitiveness of products. One of the all-zheliv this is a permanent system of education, which includes the study of production, marketynovyh and other technologies.Для успешного функционирования аграрных предприятий в условиях зоны свободной торговли главным заданием есть повышение конкурентоспособности производимой продукции. Одним из рычагов для этого есть постоянно действующая система образования, которая включает в себя изучение производственных, маркетинговых и других технологий.ukмаркетингсільськогосподарське виробництвопопитпропозиціяреалізаціяцінамаркетингова політикаmarketingagricultural productiondemandsupplysalespricesmarketing policiesмаркетингсельскохозяйственное производствоспроспредложениеценареализациямаркетинговая политикаНеобхідність маркентингового управління в аграрних підприємствах регіонуArticle339.138:631.11(477.46)