Кардаш, Віктор ЯковичKardash, ViktorКардаш, Виктор Яковлевич2016-10-202016-10-202006-11-11Кардаш В. Я. Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства / В. Я. Кардаш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 96–102.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19920Формулюються проблеми розвитку маркетингу в умовах індивідуалізації задоволення потреб споживачів, зростання якості життя суспільства та динамічності економічних процесів.ukтоварспоживачівиробництвомаркетингМаркетинг — у системі підвищення якості життя суспільстваArticle658.8.:378.14