Федорченко, Андрій ВасильовичГрицюк, Наталія МихайлівнаHrytsiuk, Nataliia2025-01-222025-01-222024Грицюк Н. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Грицюк Наталія Михайлівна ; наук. керівник Федорченко А. В. ; КНЕУ ім. В. Гетьмана, Навч.-наук. ін.-т бізнес-освіти ім. А. Поручника, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 121 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48208На основі проведеного дослідження визначено варіанти покращення асортиментної політики підприємства, ефективність вдосконалення логістичних ланцюгів та доцільність розширення діяльності на нові ринки збуту. А також запропоновано комплекс заходів що мають підвищити ефективність просування продукції компанії в Інтернеті та розраховано прогнозні показники ефективності кампанії.ukмаркетингмаркетингове управліннямаркетинговий менеджменткомплекс маркетингумаркетингові стратегіїУправління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвиткуOther