Сагайдак, Михайло ПетровичSahaidak, MykhailoСагайдак, Михаил Петрович2020-11-302020-11-302015Сагайдак М. П. Еволюція теорії внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак // Економіка та держава. – 2015. – № 2. – С. 105–110.2306-6814https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34429У статті узагальнено наукові погляди і підходи закордонних та вітчизняних вчених щодо генезису внутрішнього маркетингу. На основі ретроспективного аналізу та дослідження сучасної маркетингової думки визначено основні етапи еволюції теорії внутрішнього маркетингу й окреслено перспективні напрями її розвитку і використання у практичній діяльності сучасних підприємств. The article summarizes the scientific views and approaches of foreign and indigenous scientists on the genesis of internal marketing. Based on a retrospective analysis and study of modern marketing thought the main stages of the evolution theory of internal marketing are defined and the upcoming trends of its development and usage in the practice of modern enterprises are outlined.ukмаркетингвнутрішній маркетингспоживачвнутрішній маркетинговий продуктперсоналвнутрішні клієнтивнутрішні постачальникивнутрішній маркетинг-міксmarketinginternal marketingcustomerinternal marketing productpersonnelinternal customersinternal suppliersinternal marketing-mixЕволюція теорії внутрішнього маркетингуEvolution theory of internal marketingArticle658.8:338.46