Василенко, Ірина Олександрівна2015-07-062015-07-062015-03-05Василенко І. О. Важливість створення лінгвопрофесійного середовища для формування комунікативної компетенції у студентів економічних ВНЗ / І. О. Василенко // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 235–240.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8372Предметом розгляду статті є питання ефективного розвитку навичок мовного спілкування у студентів економічних внз, які вивчають професійну іноземну мову та стикаються із численними проблемами на етапі засвоєння професійної лексики, ведення наукових дискусій тощо. Розглядаються переваги та недоліки вивчення іноземної мови через зміст спеціальності. Для забезпечення ефективного формування комунікативної компетенції пропонується програма навчання, що враховує міждисциплінарні зв’язки, а також поєднання традиційних та сучасних методів викладання, які базуються на комунікативній лінгводидактичній моделі мови.The article deals with the problem of efficient development of speaking practice skills among the students of non-linguistic educational institutions, who learn a professional foreign language and face a lot of problems at the stage of a particular vocabulary mastering, scientific disputes discussion etc. Advantages and disadvantages of a foreign language mastering through the contents of a chief subject are considered. It is suggested to use the educational programme which takes into consideration both interdisciplinary contacts and a combination of traditional and modern teaching methodsbased on a communicative didactic-linguistic model to support efficient creation of communicative competence.Предметом рассмотрения статьи является вопрос эффективного развития навыков речевого общения у студентов экономических вузов, которые изучают профессиональный иностранный язык и сталкиваются с множеством проблем на этапе освоения профессиональной лексики, ведения научных дискуссий и т.д. Рассматриваются преимущества и недостатки изучения иностранного языка через содержание специальности. Для обеспечения эффективного формирования коммуникативной компетенции предлагается программа обучения, которая учитывает междисциплинарные связи, а также сочетание традиционных и современных методов преподавания, основанных на коммуникативной лингводидактической модели языка.ukкомунікативна компетенціяфахова дисципліназвужування мовного обсягупрактичні навички спілкуваннядиференційний підхідміждисциплінарний підхідлінгвістичний складниклінгводидактична модельлінгвосоціокультурний методlanguage skillsspecial subjectreduction of language scopepractical communication skillsdifferentiated approachinterdisciplinary approachlinguistic componentdidactic-linguistic modellinguistic sociocultural methodкоммуникативная компетенцияспециальный предметсужение языкового объемапрактические навыки общениядифференцированный подходмеждисциплинарный подходлингвистическая составляющаялингводидактическая модельлингвосоциокультурный методВажливість створення лінгвопрофесійного середовища для формування комунікативної компетенції у студентів економічних ВНЗArticle378.091-027.561:81’24-057.87