Машина, Юлія ПавлівнаКанюка, Неоніла МиколаївнаKaniuka, Neonila2025-03-042025-03-042022-06-13Канюка Н. М. Маркетингові технології створення глобальних брендів : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Канюка Неоніла Миколаївна ; наук. керівник Машина Ю. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. фінансів. – Київ, 2022. – 63 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49278Узагальнення теоретико-методичних засад та обґрунтування практичних напрямів використання маркетингових технології створення глобальних брендів. Досягнення поставленої мети зумовило визначення наступних задач: визначити поняття та сутності бренду; розглянути методичні засади створення бренду; дослідити фактори вплив на створення глобального бренду; надати характеристику напрямів діяльності та аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»; оцінити ефективність бренду ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»; розробити рекомендації щодо просування бренду ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» на міжнародних ринках. Generalization of theoretical and methodological principles and substantiation of practical directions of using marketing technologies to create global brands. Achieving this goal led to the definition of the following tasks: define the concept and essence of the brand; consider the methodological principles of brand creation; investigate the factors influencing the creation of a global brand; provide a description of the activities and analysis of the marketing environment of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant" Oscar; evaluate the effectiveness of the brand of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant" Oscar; develop recommendations for the promotion of the brand of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant" Oscar "in international markets.uk-UAбрендпоняття сутність брендуфактори впливу на створення брендуоцінка брендузастосування маркетингових технологіймаркетингове середовищепросування бренду "Моршинський завод"на міжнародних ринкахbrandconcept of brand essencefactors influencing brand creationbrand evaluationapplication of marketing technologiesMorshyn Mineral Water PlantMarketing environment of Morshyn Mineral Water Plantrecommendations for promoting the brand of private joint-stock company "Morshyn Plant" in international marketsМаркетингові технології створення глобальних брендівMarketing technologies of creating global brandsOther