Дерев’янко, Олена Георгіївна2015-05-062015-05-062014Дерев’янко О. Г. Антикрихкість репутації підприємства / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практикаe : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 105–109.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6689Автор науково обґрунтовує необхідність формувати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості. При цьому запропоновано відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація».Author scientifically substantiates the necessity to form and evaluate the company’s reputation on the criterion antifragile. It is proposed to abandon in theory and practice of reputation management of common phrase «high reputation».ukстейкхолдеридовіранематеріальні активистійкість розвитку підприємстваstakeholderstrustintangible assetssustainability of the enterpriseАнтикрихкість репутації підприємстваArticle659.1.012