Яковлєв, А. І.Ларка, Л. С.2012-03-122012-03-122011Яковлєв А. І. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 406–418.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1256Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведено основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст залежно від мети маркетингового дослідження.The classification signs of information for the marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the marketing research are given.ukмаркетингове дослідженняінформаціяпостачальникмісткість ринкукон’юнктураконкурентиспоживачіmarketing researchinformationsuppliermarket capacitythe conjuncturerivalsconsumersОрганізація інформаційного забезпечення маркетингових дослідженьArticle339.13:138.100