Шафалюк, Олександр Казимирович2012-07-272012-07-272007Шафалюк О. К. Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 198-207.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1900В роботі розглядаються можливості та ризики просування молокопродукції різних типів переробних підприємств, на базі маркетингової співпраці з торговельними організаціями щодо забезпечення результативної взаємодії зі споживачами і довгострокової конкурентоспроможності.ukстратегіябрендспоживачмаркетингмолокопродукціяТорговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарівArticle658.893