Артюхов, Максим ОлександровичArtiukhov, MaksymАртюхов, Максим Александрович2011-06-092011-06-092010-06-01Артюхов М. О. Методичні підходи до ціноутворення на споживчому ринку / М. О. Артюхов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 118–130.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/395Споживачі товарів впливають на прийняття підприємством рішень за цінами. У статті цей взаємозв’язок визначається тим, що ціна товару в умовах ринкових відносин встановлюється в результаті взаємного тиску продавця і покупця.Consumer goods now affect the decision-making prices. In the article this relationship is presented by the fact that the price of goods in market conditions is determined by mutual seller and buyer pressure.Потребители товаров влияют на принятие предприятием решений по ценам. В статье эта взаимосвязь определяется тем, что цена товара в условиях рыночных отношений устанавливается в результате взаимного давления продавца и покупателя.ukцінакомплементарні товарицінова чутливістьpricecomplementary goodsprice sensitivenessценакомплементарные товарыценовая чувствительностьМетодичні підходи до ціноутворення на споживчому ринкуArticle338.5:330.123.4/5