Загребной, І. В.Zagrebnoy, I.2014-07-042014-07-042009-05-15Загребной І. В. Напрямки розвитку страхового маркетингу / І. В. Загребной // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 80-86.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4349This article analyses concept of marketing in insurance, features of insurance service in the system of marketing are revealed. The process of selling insurance service through applying marketing instruments is described.Проанализировано понятие маркетинга в страховании, раскрыты особенности страховой услуги в системе маркетинга. Описан процесс сбыта страховой услуги при помощи инструментов маркетинга.ukстрахова послугамаркетингове дослідженняклієнтська базастраховий маркетингпросування страхового продуктуНапрямки розвитку страхового маркетингуWays of insurance marketing developmentArticle368.021:658.821