Чумаченко, А. С.2014-03-122014-03-122010-05-24Чумаченко А. С. Обгрунтування мотиваційного механізму формування інтелектуального капіталу / А. С. Чумаченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 3. – С. 409-416.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3036У статті визначено особливості мотиваційного механізму формування людського, структурного та ринкового капіталів, як складових інтелектуального капіталу. Визначено основні мотиви та стимули, які відіграють вирішальну роль на певній стадії формування кожного структурного елемента інтелектуального капіталу.The features of motivational mechanism of forming human, structural and market capitals, as constituents of intellectual capital are certain in the article. The basic motives which play the a decision role the certain stage of forming of every structural element of intellectual capita are defined.В статье определены особенности мотивационного механизма формирования человеческого, структурного и рыночного капиталов, как составляющих интеллектуального капитала. Определено основные мотивы и стимулы, которые играют решающую роль на определенной стадии формирования каждого структурного элемента интеллектуального капитала.ukМотивстимулмотиваціястимулюваннямотиваційний механізмінтелектуальний капіталлюдський капіталструктурний капіталринковий капіталоб’єкт інтелектуальної власностібрендавторське правоклієнтська базаспоживча прихильністьділова репутаціяReasonstimulusmotivationstimulationmotivational mechanismintellectual capitalhuman capitalstructural capitalmarket capitalobject of intellectual propertybrandcopyrightclient baseconsumer favourbusiness reputationМотивстимулмотивациястимулированиемотивационный механизминтеллектуальный капиталчеловеческий капиталструктурный капиталрыночный капиталобъект интеллектуальной собственностибрендавторское правоклиентская базапотребительская благосклонностьделовая репутацияОбгрунтування мотиваційного механізму формування інтелектуального капіталуArticle331.1