Лисенко, ІринаОтчиченко, Єлизавета2023-02-202023-02-202022-11-03Лисенко І. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів [Електронний ресурс] / Ірина Лисенко, Єлизавета Отчиченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 26–28. – Назва з титул. екрану.978-966-926-419-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39272У роботі проаналізовано вплив сучасних принципів та інструментів маркетингової діяльності в умовах невизначеності ринкового середовища. Особлива увага приділена діджиталізації маркетингової діяльності, як пріоритетного завдання інноваційного розвитку бізнесу. Запропоновані прийоми дозволять створити нові можливості та сформувати стійкі конкурентні переваги бізнесу. An article analyzes the influence of modern principles and tools of marketing activity in conditions of uncertainty of the market environment. Special attention is paid to digitalization of marketing activity as a priority task of innovative business development. The proposed methods will allow to create new opportunities and form sustainable competitive business advantages.ukмаркетингдіджиталізаціяінноваціїбізнесрозвитоксучасні маркетингові інструментиmarketingdigitalizationinnovationbusinessdevelopmentmodern marketing toolsДіджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликівDigitalization of marketing activities under global challengesArticle339.138: 659.441.12