Пирогова, Дарина2014-11-172014-11-172011-09Пирогова Д. Чи є різниця між інтернет-користувачами та тими, хто ним не користується? / Дарина Пирогова // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 5–6. – С. 51–53.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5257За даними всеукраїнського опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) спільно з ВІН-Геллап Інтернешнл (WIN-Gallup International), яке відбувалося наприкінці 2011 року*, 40% населення України користується Інтернетом вдома та/або на роботі, що дає нам право розглядати цю групу населення як соціальну категорію, яку можна за різними параметрами порівнювати із контрастною їй категорією – тими, хто Інтернетом не користується або взагалі не знає, що це таке. Для початку можна звернутися до соціально-демографічних параметрів: за деякими з них користувачі помітно відрізняються від некористувачів.ukЧи є різниця між інтернет-користувачами та тими, хто ним не користується?Article