Євдоченко, Олена Олександрівна2015-02-172015-02-172009-02-11Євдоченко О. О. Моделі поведінки споживачів на світових товарних ринках / О. О. Євдоченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 239–245.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5924У статті на основі виявлення специфіки попиту на світових ринках споживчих товарів та товарів промислового призначення охарактеризовано типи закупівельних ситуацій та виділено моделі поведінки покупців товарів різного призначення з відповідними рекомендаціями щодо створення міжнародних маркетингових програм.ukтип закупівельної ситуаціїтип купівельної поведінкимодель свідомості споживачамодель поведінки покупцясвітовий ринок споживчих товарівсвітовий ринок товарів промислового призначенняМоделі поведінки споживачів на світових товарних ринкахArticle339.138