Шматок, Юлія Віталіївна2017-05-152017-05-152017-03Шматок Ю. Маркетингові екологічні інновації як механізм інтеграції в Європейський економічний простір / Юлія Шматок // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 183–185. – Назва з титул. екрану.978-966-926-154-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21463В міжнародній торгівлі безперервно відбувається процес транснаціоналізації, тому для забезпечення конкурентоспроможності на світовому ринку від українських підприємств потребується активізація інноваційних, екологічних та соціально орієнтованих рішень.In international trade is continuously transnationalization process, so to ensure competitiveness in the global market of Ukrainian enterprises needed to activate innovative, ecological and socially oriented solutions.В международной торговле непрерывно происходит процесс транснационализации, поэтому для обеспечения конкурентоспособности на мировом рынке от украинских предприятий требуется активизация инновационных, экологических и социально ориентированных решений.ukМаркетингові екологічні інновації як механізм інтеграції в Європейський економічний простірEnvironmental marketing innovation as a mechanism of integration in the European economic areaМаркетинговые экологические инновации как механизм интеграции в европейский экономическое пространствоArticle339.138