Гаманкова, Ольга ОлексіївнаГаманкова, Ольга Алексеевна2016-09-092021-01-192016-09-092021-01-192007Гаманкова О. О. Маркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послуг / О. О. Гаманкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 143–154.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19167Стаття присвячена розкриттю ролі маркетингу у просуванні страхових послуг. Обґрунтовується необхідність побудови відповідної маркетингової політики страховика з урахуванням того, що ринок страхових послуг — це ринок покупців, а страхова послуга — товар пасивного попиту.ukстраховий маркетингкласифікація страхового маркетингумаркетингова політика страховикаринок страхових послугМаркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послугArticle658.368