Шевченко, Олена Леонідівна2014-07-152014-07-152012-09-14Шевченко О. Л. Бренд у маркетингу як соціальний феномен / О. Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 72–79.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4734У статті розкрито і проаналізовано основні складові та зміст бренду з точки зору соціальних чинників. Визначено значення і вплив соціальних установок на процеси придбання і споживання брендів.The article reveals and analyses main brand elements and brand essence according to the social factors. The meaning and the influence of social attitudes on purchase and consumption process of brands are determined.В статье рассмотрены и проанализированы основные составляющие и содержание бренда с точки зрения социальных факторов. Определено значение и влияние социальных установок на процессы приобретения и потребления брендов.ukбрендмаркетингпотребицінностісприйняттяспоживачbrandmarketingwantsvaluesperceptionconsumerбрендмаркетингпотребностиценностивосприятиепотребительБренд у маркетингу як соціальний феноменArticle339.138