Прощенко, Андрій2023-02-162023-02-162022-11-03Прощенко А. Підвищення ефективності роботи систем управління заявками [Електронний ресурс] / Андрій Прощенко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 15–17. – Назва з титул. екрану.978-966-926-419-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39250Визначено особливості управління заявками на основі систем Help Desk та Service Desk. Запропоновано напрями підвищення ефективності функціонування систем класу Help Desk та Service Desk. Features of application management based on Help Desk and Service Desk systems are defined. Directions for improving the efficiency of Help Desk and Service Desk class systems are proposed.ukмаркетингзаявкиуправління заявкамиефективність системи управління заявкамиHelp DeskService Deskmarketingapplicationsapplication managementeffectiveness of the application management systemHelp DeskService DeskПідвищення ефективності роботи систем управління заявкамиImproving the efficiency of application management systemsArticle65.011.56