Антонченко, Мирослава ЮріївнаОрденко, Іван ОлександровичOrdenko, Ivan2024-12-242024-12-242023Орденко І. О. Управління комплексом маркетингу підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Орденко Іван Олександрович ; наук. керівник Антонченко М. Ю. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 81 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47546Cистематизація теоретико-методичних основ управління маркетинговим комплексом як складової маркетингової діяльності ГО «Українська асоціація маркетингу». Задачі включають визначення економічної сутності виробничих та ринкових відносин організації, аналіз принципів та методів побудови маркетингового комплексу, дослідження діяльності та маркетингового середовища, оцінку ефективності інструментів управління маркетинговим комплексом. Також поставлено завдання визначити вектор подальшої маркетингової діяльності організації, розробити рекомендації з покращення стану та позицій на ринку, аргументувати напрями та маркетингові заходи для поліпшення управління маркетинговим комплексом. Systematization of the theoretical and methodological foundations of the management of the marketing complex as a component of the marketing activity of the NGO «Ukrainian Marketing Association». Tasks include determining the economic essence of the organization’s production and market relations, analyzing the principles and methods of building a marketing complex, researching activities and the marketing environment, evaluating the effectiveness of marketing complex management tools. The task was also set to determine the vector of further marketing activities of the organization, to develop recommendations for improving the state and positions on the market, to argue directions and marketing measures to improve the management of the marketing complex.ukмаркетинговий комплексмаркетинговий аналізрекомендації удосконаленняінструменти маркетингуоцінка ефективностіmarketing complexmarketing analysisimprovement recommendationsmarketing toolsperformance evaluationУправління комплексом маркетингу підприємстваManagement of the enterprise’s marketing complexOther