Шевченко, Олена Леонідівна2014-06-262014-06-262013-08-19Шевченко О. Л. Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 525–534.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4079У статті висвітлюються питання взаємодії між брендом і споживачем на основі використання різнорідних маркетингових інструментів. Автором підкреслюється необхідність застосування новітніх маркетингових інструментів, що базуються на психологічних і соціальних засадах. Досліджено і обґрунтовано структура бренда у контексті визначення маркетингового впливу на споживача.The article reveals the questions of interaction between brand and consumer that based on using of different marketing tools. The author turns particular attention on necessity of the new marketing tools application which include psychological and social foundations. The brand structure in areal of marketing influence for consumer are researched and grounded.В статье освещены вопросы взаимодействия между брендом и потребителем на основе использования новых маркетинговых инструментов, которые базируются на психологических и социологических основах. Исследуется и обосновывается структура бренда в контексте определения маркетингового влияния на потребителя.ukбрендбрендингспоживачмаркетингова взаємодіямаркетинговий впливструктура брендаелементи брендаbrandbrandingconsumermarketing interactionmarketing influencebrand structurebrand elementsСпоживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодіїArticle339.138; 316.3; 316.6