Українець, Н. В.Ukrainets, N.Украинец, Н. В.Бойко, Р. В.Bojko, R.Бойко, Р. В.2016-11-252016-11-252007Українець Н. В. Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ / Н. В. Українець, Р. В. Бойко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 503–509.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20309Стаття присвячена проблемам дослідження телевізійного простору серед студентів Хмельницького національного університету та визначення найпопулярнішого та найулюбленішого каналу, з метою орієнтування на найкращий телеканал для проведення ефективної комунікаційної політики. Наводяться результати проведеного дослідження.ukтелебаченнядослідженняопитуванняреспондентиПобудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУArticle339.13