Зінов`єва, Ірина СергіївнаКупріянов, Віталій ВасильовичKupriianov, Vitalii2024-10-112024-10-112024-05-24Купріянов В. В. Розробкаінтелектуальної підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів інтернет-магазину товарів риболовлі та туризму : магістер. диплом. робота : 122, Комп’ютерні науки / Купріянов Віталій Васильович ; наук. керівник Зінов`єва І. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. інформ. систем в економіці. – Київ, 2024. – 87 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46577Кваліфікаційна магістерська робота присвячена проблемі покращення якості обслуговування клієнтів, оптимізації асортименту, підвищення ефективності маркетингових кампаній та прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Кваліфікаційна магістерська робота складається з трьох розділів, що логічно пов’язані між собою. Перший розділ є теоретичним. В ньому проведено аналіз підходів до створення інтелектуальної підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів. Другий розділ присвячений характеристиці об’єкту дослідження і структурі підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів та її компонентів Третій розділ є проєктним. Наведено приклад розробки проєктного рішення, що включає в себе моделювання та проектування бази знань для інтелектуальної підсистеми аналізу настроїв. Розроблено прототип користувацького інтерфейсу, його елементи та структуру. Висновки надають цінну інформацію, яку організації можуть використовувати для вдосконалення свого бізнесу, взаємодії з клієнтами, досвіду агента, розробки продуктів тощо. The master's thesis is dedicated to the problem of improving the quality of customer service, optimising the range of products, increasing the effectiveness of marketing campaigns and making informed management decisions. The qualifying master's thesis consists of three sections that are logically interconnected. The first chapter is theoretical. It analyses approaches to creating an intelligent subsystem for analysing sentiment based on user feedback. The second section describes the object of study and the structure of the subsystem for analysing sentiment based on user feedback and its components The third section is a design section. An example of the development of a design solution is presented, including modelling and designing a knowledge base for an intelligent sentiment analysis subsystem. A prototype of the user interface, its elements, and structure are developed. The conclusions provide valuable information that organisations can use to improve their business, customer experience, agent experience, product development, etc.ukCRM-системаштучний інтелектінтелектуальна підсистемаініціалізація морфологічного аналізаторалогістична регресіяCRM-systemartificial intelligenceintelligent subsysteminitialisation of morphological analyserlogistic regressionРозробкаінтелектуальної підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів інтернет-магазину товарів риболовлі та туризмуDevelopment of an intelligent subsystem for analysing sentiment based on user feedback from an online fishing and tourism storeOther