Зимбалевська, Юлія ВікторівнаМілько, Андрій ЄвгеновичMilko, Andrii2025-01-152025-01-152024Мілько А. Є Маркетингове ціноутворення у сфері послуг : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Мілько Андрій Євгенович ; наук. керівник Зимбалевська Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 77 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47959Ідентифіковано та проаналізовано сутність поняття ціни як економічної категорії та запропоновано концептуальні підходи щодо її встановлення; розглянуто методологію цінової політики та систематизовано фактори, що впливають на ціноутворення у сфері послуг на промислових підприємствах; узагальнено механізми розробки, реалізації та управління ціновою політикою промислових підприємств; досліджено механізми контролю, проведено аналіз та виявлено проблеми у формуванні цінової політики ПрАТ «Кременчукм'ясо»; проведено оцінку та сформовано напрями розвитку маркетингового ціноутворення в ПрАТ «Кременчукм’ясо» з метою впровадження запропонованих заходів. The essence of the concept of price as an economic category has been identified and analyzed, and conceptual approaches to its establishment have been proposed; the pricing policy methodology was considered and the factors affecting pricing in the field of services at industrial enterprises were systematized; the mechanisms of development, implementation and management of the price policy of industrial enterprises are summarized; control mechanisms were investigated, analysis was carried out and problems in the formation of the price policy of PJSC «Kremenchukmyaso» were identified; an assessment was made and directions for the development of marketing pricing in Kremenchukmyaso PJSC were formed in order to implement the proposed measures.uk-UAцінамаркетингове ціноутворенняцінова політикауправління ціновою політикоюпослуги переробного підприємствам'ясо і м’ясопродуктиконкурентоспроможністьpricemarketing pricingprice policyprice policy managementprocessing enterprise servicesmeat and meat productscompetitivenessМаркетингове ціноутворення у сфері послугMarketing Pricing in the Service SectorOther